Va fan har jag gjort??!!

Mmm vad har jag gjort för o förtjäna denna jävla skit dag?

Inte nog med inatt & att min tele gått sönder, så hoppas katt(fan) upp på bordet o välter ut ett glas vatten på datorn.. Som tur var så klara den sej utan skador, men hade den dött hade katten blitt en svans fattigare!! Och sen så har vart ap trött hela jävla dagen, haft sprängande huvudvärk & liam har inte alls vart på sitt härligaste humör tack vare att jag väckte honom, men tkr att om man sovit 2,5 timme så räcker det.. Han ska ju liksom somna till kvällen oxå.. (som han gjorde oxå) Men han tyckte väll att han skulle få sova tills han vakna själv, o de vet man ju aldrig när de blir.. men iaf så han har bott på mej sen jag väckte honom.. men jag älskar ju denna onge lika mkt vad han än gör, hur gnällig han är.. Men just för stunden kan de bli så jobbigt o frustrerande!!  Men de goda tar bort de "jobbiga" om ni förstår vad jag menar, ibland kommer han med sina blöta pussar & mysiga kramar o bara ser så allmänt go o kärleksfull ut, då smälter mitt hjärta ska jag lova er.. Så hur arg jag än är o han kommer o är så där go, då kan man ju inte vara annat än go tillbaka.. <3<3<3

Men iaf dagen e ju inte slut där, för sen laga jag mat.. Gjorde sallad som jag tyckte skulle vara gott till maten, men tror ni inte jag tappar hela jävla skålen med salladen i på golvet... Så där fick jag o göra igen, majs paprika, gurka o såna där plommontomater i hela köket.. Mne just då kunde jag inte göra annat än o skratta åt mej själv, för så trött jag var på själv.. usssch urk blää!!

Får väll se vad kvällen har mer o erbjuda för dåligheter!!

Men tack iaf sara & jimmy för mobilhjälpen, imörn får både jag o älskling en ny mob =) Härligt!!

Nu skiter jag i bloggen.. Lägger in kort från kameran imörn, nu har jag ingen lust...



Det är han jag älskar MEST <3<3<3

Kommentarer
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

hmm du kanske ska sova i liams nya säng inatt med fall brädan?? så du inte ramlar ner menar ja hahaha ;)



ja men sen är man inte mer än människa klart det tar på en om man inte är hundra själv och sen nån gnäller hela dagen.. man har rätt att känna sig piss less.. även fast man gör de älskar man ju sitt barn ändå :D dom är ju ens allt oavsett om de går en på nerverna ibland haha

2010-01-14 @ 21:30:46
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej, ledsen att de tagit sån tid för mig att svara :( Jag har fått betnovat utskrivet också, och använder det. Sen jag blev gravid med nr2 så har jag ju fått röda utslag på kroppen på ett par-tre ställen som jag använder de och smörjer med.



Har inte gjort gallsyreprov, har inte ens koll på vad det är ? Jag ska tillbaka till sjukhuset efter bebisen är född men fram tills dess ska jag smörja med betnovat enl deras ordination.



Hur gör du, vågar du använda din?



Kramisar Jenny

2010-01-14 @ 23:53:19
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0