Grillning/tårta

Yes det blir det i morgon & de kommer smaka smaskens! Jag älskar verkligen tårta, så ser verkligen fram i mot till morgon dagen!!

Ska grilla hemma hos min far, oså kommer syster o hennes sambo.. Ska fira Liam som fyller 2 år imorgon & lite mej ;) haha!! Kommer bli mysigt... Men större kalas blir de den 24:e med resten av släkten från båda håll & kompisar <3

Sen på lörda morgon rattar vi upp till gävle..  Ska bli kul o se hur de går o åka långt med barnen, Noel tror jag nog inte är nått större problem, men liam där imot kanske blir lite otålig.. men vi åker sketa tidigt så förhoppningsvis kanske han sover större del av tiden!! Annars får vi stanna o rasta av oss nånstans :)


Nu snart ska jag baka en kladdkaka som jag nu har sagt till mej själv i över en timma att jag ska göra.. Men eftersom besöket ej kommer förens kl 2 så har jag ju tid på mej.. Har iaf börjat tvätta soffklädsen & sen när liam vaknar ska timmy få dammsuga så jag kan skura golv osv.. Blir trött på mej själv när jag bara sitter som en hösäck så måste ju göra nått, & städa är ju aldrig fel.. det mår man bra av!!

Hoppas det är bra med kisseriet till lörda så jag slipper hålla mej hela vägen upp, men de tror jag nog att de ska vara för börjar kännas lite bättre nu iaf!!


Ne nu ska jag försöka ta mej ut till köket o börja baka :) Seee you later...

Bjuder på ett lite roligt kort.. Ser ut som Noel nästan är lika stor som liam hahaha ^^




          
                                                                                                                                                                                                                                             

Kommentarer
Postat av: Jessica 20 & mamma till Liam

I helgen så är det en stor bilutsällning här i Norrtälje som vi varje år går på. Så det blir det och sen lite festa på kvällen på lördagen.. Annars inget speciellt försöka att inte hålla oss för mycket i solen, typ! Ni då?

kram

2010-07-15 @ 15:57:10
URL: http://wahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0