HAPPY!!

Happy... Jag är sååå glad!!!

Haft en bra dag,först hemligt uppdrag som lyckades över förväntan, sen hem o bara vart.. Efter jag hämtat prinsen på dagis så fick jag han o sova, sen tog jag tag i lite vardags sysslor här hemma.. När timmy kom hem hoppa han in i duschen med en något glassig kille, efter de drog vi ner till fam Malmström/boberg.. jag o sara lämna barnen med gubbarna o drog en tur över stan.. Mötte upp pappa så han var snäll o körde oss till maxi! Handla till maten vi skulle käka :)

Sen drog vi hem till resten av familjemedlemmarna, fixade käk & bara hade de mys...

På menyn stod : Pommes, kött, beasås, tzatsiki, sallad & efterrätt jordgubbar, glass & grädde =D Mkt gott mkt mättande!!

Thanks for today!

Imörn blir de ut o bada, sen mot kvällningen blir de grillning hos pappa med camilla/micke, sara/jimmy+barn,pappa/syliva & så vi då!! Kommer bli nice de......

Nee nu ska jag vara lite social på msn innan sängen kallar.. Byeeee

Kommentarer
Postat av: Michelle&Alexanders mamma<3

Tack så jätte mycket för idag :D



ska bli skoj imorn med med badande o så :D och sen grillning :D Jätte snällt av Lars att bjuda upp oss :D ska bli trevligt med trevligt sällskap :D

2010-07-02 @ 22:22:30
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år Gravid v40

ja han är så söt så :=)

när får vi reda på det hemliga uppdraget då ? ;)

ja jag hoppas jag slipper gå över så länge uscha

2010-07-02 @ 23:35:01
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0