Hemligt uppdrag!! =D

Nu ska vi bara borsta tänder så är vi klara för dagen sen =)) Inte varje dag man är klar 07:19 ;)

Ska strax iväg o lämna skrutten på dagis, & sen drar jag o timmy iväg på ett hemligt uppdrag!! Jag håller mina tummar o tår för att de ska gå som JAG vill..

Fredag idag, hur gött är inte det då? I eftermiddag/kvälls ska vi ner & hämta min tele hos fam boberg/malmström så då tänkte vi slå ihop middagarna o äta ihop.. Kul för barnen!! =)

Imörn står de grillning med syster & hennes gubber på schemat.. gött gött

Nee nu ska vi borsta tänderna.. ha en underbar dag mina kära vänner!!!!!

Bf+6 idag, nästan en vecka :O Seegt!

Kommentarer
Postat av: Jessica 20 & Mamma till Liam

Joo de är ju sjukt att dem säger att dems ka fixa och sen ser man inte ens av dem.. haha men men är lite typisk hyresvärdar tror jag!



Vad är det för hemligt uppdrag du ska på?

2010-07-02 @ 09:40:03
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år Gravid v40

ja det kan ju vara igång flera veckor innan det händer något men jag hoppas på att jag bara behöver gå ett par dagar sen kommer det igång men vi får se :9

2010-07-02 @ 10:16:29
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0