Lunch

Yesyes nu blir de lunch för liam, sen ska han bums i säng för han är väldans trött & grinig! Inte lätt o vakna tidigt om mornarna..

Har sovit på soffan inatt med den minsta prinsen,  & i morse vakna jag av ett splacsh.. Ropar på timmy o frågar vad Liam gör & självklart vet han ju inte det.. Så jag går upp för o se efter vad det var som lät, i köket möttes jag av en liam som hällt ut en hel flaska saft på golvet ( han har alltså smygit sej upp ).. Så vi hade o göra i morse.. Ska snart skura om golvet då jag inte fick bort allt tydligen.. Passade även på att städa resten av lägenheten när jag endå börja torka upp saften & så har jag tvättat en maskin som jag snart ska hänga.. Skönt få lite gjort!!

Dagarna rullar på rätt bra annars, liten sover för de mesta.. O jag har väll sovit bort varenda förmiddag denna vecka förutom i tisdas! Lillgubben har haft magknip & har därmed inte sovit som han ska.. Men inatt hade vi en bra natt iaf, han sov fram till 02:40, sen ville han ha lite mat & så var vi vakna till 04:00.. han spydde o vi mös om vartannat.. tills han blev trött o somna fram till 08:00 =) Då gick vi upp efter mitt uppvaknande till liams hyss!!

Ska lägga in lite bilder oxå har jag tänkt från förlossningen & lite blandat, men just nu orkar jag inte!!! Ska försöka ta de under helgens gång..

Ha de gött =))

Jo igår kom linda hit o laga mat till oss, hennes goda stuvude makaroner o köttbullar <3, idag ska vi hem på mat hos fam malmström/boberg <3, imörn ska vi grilla med svärmor o co, på sönda är vi hembjudna på mat hos linda, månda ska vi ev. hem på mat hos syster =)) vi är väll bara lite bortskämda ;) hahah!! jag gillert.. <3<3

 

Förlossningsberättelsen får ni sen när journalen kommer.. Håll ut!!

Men kan säga så mkt som så här, även fast dom där 19 timmarna var dom jobbigaste i mitt liv så skulle jag lätt göra om det.. Nästan så jag saknar det fast jag endå tkr de är skönt o ha de gjort.. Men gudars vilken häftig upplevelse detta var!! Tur jag ska ha fler barn i framtiden så jag får vara med om de fler ggr ;) <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Anna

Folk tycker jag är helt knäpp, men jag ÄLSKAR smärtan vid en förlossning :-D Så himla häftigt att bara lyssna på kroppen och följa med i varje värk...Det var bara med Jacob som jag provade på lustgas å akupunktur, men jag mådde illa av gasen å nålarna hjälpte inte alls, så det fick bli att föda utan nån annan hjälp än profylaxen dom andra 5 gångerna....Kram på er hela familjen ♥

2010-07-09 @ 12:55:46
Postat av: Malin, 22 år Gravid BF+3

Ja jag hoppas verkligen det, jo jag vet usch det är hemskt :(

2010-07-09 @ 15:58:03
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Camilla

Stort grattis till fina Noel!



Varma sommarkramar Camilla

2010-07-11 @ 22:35:31
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Michelle&Alexanders mamma<3

när åker ni till gävle då?? liam får gärna äte pencelinet nån dag till bara hehe men klart vi kommer upp på fika :D



ja snart är allt som vabligt igen haha saknar er med pusss

2010-07-14 @ 09:39:42
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: elli

hallå uppdatera så man vet om allt går bra

2010-07-14 @ 09:44:04
URL: http://ellixoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0