Spagetti & Köttfärsås!

Uppdaterar inte så ofta längre, men känns inte som jag haft lusten lr orken.. Men den kommer nog snart tillbaka, händer inte så mkt just nu endå!! Kan säga att jag tror att tant röd har hittat hem igen, & det är väll inget jag är så där överlycklig över =( & i förrgår bet jag sönder en tand på nått konstigt vis så det var en spricka i den o halva tanden vart lös, så igår fick jag komma på en akut tid till tandläkarn.. 8000 äckliga spänn skulle dom ha för o fixa till tanden, men nej tack sa jag.. Så dom fick dra ut den & jag vart 7100 kr rikare men en tand fattigare.. men fan den sitter långt in så syns inte.. men sjukt dyra dom är tandläkarn... :S

Annars då,

Brorsan har sina ögonstenar här över helgen så det är full rulle här hemma men det är bara roligt & liam tkr nog det är jätte roligt! Han härjar o busar nonstop så ikväll borde han nog stupa i säng..

Imörn ska vi på Dop & det ska bli trevligt som attan.. var ju till karlstad igår o fixa dop present & lite dopkläder till mej o timmy.. vart en tunika till mej & en as snygg skjorta till timmy.. Även barnen ska ha jeans o likadana skjortor som jag köpte när vi storhandla <3<3


på månda ska timmy börja jobba oxå & jag måste få säga att de ska bli sköööönt.. Inte för den skullen att jag slipper timmy, utan den att vi båda får tillbaka våra rutiner osv.. visst lite skrämmande är ju att jag ska vara själv med 2 barn men jag vet att jag klarar det.. Kommer ju vara lite ovant o så i början men jag hittar nog snart mina rutiner & allt vad det är!! Och ska börja GÅ ner till stan så fort vädret tillåter för vill ner i vikt, o här hemma i soffan händer det inte så mkt.. Och eftersom jag antagligen kommer spendera mkt tid nere i stan hos diverse
folk/bvc m.m osv så passar det ju utmärkt med ett par promenader i veckan... Men kommer inte sluta äta godis lr nått sånt för de klarar jag aldrig.. men dra ner lite skulle ju inte skada ;)

På tisdag blir mini 1 månad redan :O Då ska vi till bvc så ska bli kul o se vad vågen visar då! <3<3

I tisdas visade vågen på 5240 g & 56, han växer min lill (stora) kille, snart går han om storebror ;) haha <3<3<3


Nee fan nu ska jag fixa spagetti & köttfärssås så vi får mätta barn här hemma, samt min mage börjar kurra efter mat.. Sen ska jag hoppa in i duschen för att sedan dra hem till Linda på turkisk afton som hon så fint kallar det ;) Hon ska bjuda på te som hon köpte i turkiet & även visa kort därifrån.. Ska bli trevligt, och noel får äran att följa med mamma han medans liam får vara hemma o leka med kusinerna <3

ha en trevlig regnig helg allsammans

                                                                                                                             

saknar faktiskt denna bulle... konstigt nog.. 

                                                                                                               

                                                                                                                            

Kommentarer
Postat av: Jessica 20 & mamma till Liam

det ver en rejäl kula du hade på den bilden.. hehe jag saknar min mage med men är samtidigt skönt att kroppen bara är min nu!! Hehe, jodå det är bara bra med oss. Men jädrar vad tiden går fort.. Kramar

2010-07-30 @ 18:26:04
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Du kommer in i alla rutiner ganska snabbt! Ibland kan det till och med vara skönt att vara ensam ;)



Torsdag blir bra! Vid lunchtid, 12, blir det bra ?

2010-07-30 @ 21:34:56
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

klart du kommer fixa det! Som du säger när alla rutiner sitter så kommder det gå galant:)

Postat av: Ziggy

Ja han är ju så jävla snygg! Men han ska ju va i värmland ett tag nu framöver så du får väll leta rätt på han ;D

2010-07-31 @ 20:21:10
URL: http://www.hausofziggy.com
Postat av: ThinaChelsea

Jaa men den är inte så mycket söttre sen sist, men ska föröska knäppa en! =P

2010-07-31 @ 22:37:41
URL: http://thinachelsea.blogg.se/
Postat av: ThinaChelsea

Säg inte sådär! Bara för de kommer de väl bara gå utför denna gång!!! Men klar vi ska ses innan!!

2010-07-31 @ 23:14:53
URL: http://thinachelsea.blogg.se/
Postat av: Mikaela, mamma till Lucas.

Åh, jag saknar min mage med ibland! :)

2010-08-04 @ 20:17:06
URL: http://goesbothways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0