torsda!!

Yes nu är det torsda o veckan har bara sprungit förbi!!

Måndagen gjorde jag inte så mkt, tog det mest lugnt här hemma =)

tisda: Var ner o skrev faderskapspapper, hann även in en sväng på lindex så vi köpte "första" plagget till bebis ( det den ska ha på sej när vi åker hem från bb ) timmy fick stolt välja body.. hihi <3<3

Sen drog jag hem o slängde  in räkningarna o käka lite lunch innan de var dags o hämta prinsen.. När timmy sen kom hem for vi iväg till Kd o storhandla.. med oss hade vi linda :) Köpte sånt som fattades till bebis så nu har jag bara en ynka salva kvar att köpa, annars är vi helt klara tror  jag!!

Igår onsdag så var jag på Kps på förmiddagen, sen drog jag hem till sara.. vi skulle sällskapa till stan där vi träffa Elin & lucas för en lucnhdejt, men först hämta vi gogumman på dagis! Lunchen var god o sällskapet trevligt.. Hade liam på dagis så hann ej umgås så mkt då jag var tvungen hem o hämta honom så vi får ta en längre dejt en annan gång :) När jag kom hem börja jag städa lite, sen vart det mat m.m!! o så satte vi ihop den där som lillebror ska ha sina kläder i så har börja lägga in kläderna men hade en nyfiken prins med mej som snodde allt o sprang iväg så fixar klart när han är på dagis sen! ;) Annars var kvällen bara lugn, var inte alls på nått vidare humör :/ Men kan väll lätt bli så...............

Och nu är de torsda som sagt, ska snart göra ordning grabben för dagis men han vakna lite tidigare idag än vanligt så har tid för en blogg uppdatering innan =) sen ska jag iväg o lämna han, hem o fixa klart kläderna & försöka ta mej en dusch! I eftermiddag så ska vi ner på stan då de är tivoli här, så liam ska ha med sej en dagiskompis så ska dom åka karuseller.. =) får väll se om de uppskattas.. hihi! Blir att käka pizza och så oxå.. det giller jag det.. ;)

Liams läkare ringde igår oxå,  Ska börja ge han låglaktosmjölk nu i 4 dagar & sen vanlig mjölk i ca 4 dagar för att se hur magen reagerar.. Hoppas inte på nån reaktion alls så de kanske inte är mjölken det beror på, men de återstår o se nu under denna vecka som vi ska prova detta!

Nee nu ska jag ta liam men kanske uppdaterar senare! ha en bra dag :)

Byeeee





bus ongen som förgyller mina dagar <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0