36

igår gick jag in i v36 (35+0) Inte långt kvar nu & det känns riktigt gött faktiskt!





Har en del sammadragningar oxå :( Gör ont i magen när jag går osv!! men när jag ligger så går de över, samt att min rygg börjar ta ordentligt med stryk när jag sitter :( Nee bara klagomål, men jag gillar min bebis & min mage.. men vill ju ha ut bebis nu, men vet att jag kommer sakna magen sen efter ett par månader.. Men men!! Hellre än bebis i famnen än en i magen om ni förstår vad jag menar :D


Ny vecka påbörjades idag oxå som kommer bjuda på lite lunchdejt, mvc besök, storhandling, handling till bebis, karusell åkande för grabben, skrivning av faderskapspapper,  grillning med fam boberg/malmström (om jag inte misstar mej nu), lite mer karusell åkande för grabben osv =D Känner på mej att de kommer bli en riktigt bra vecka, hoppas vädret håller i sej oxå!!

idag är de riktigt gött väder, så ska snart ta med mej liam ut så han får gunga lite! =) Sen när timmy kommer hem ska vi iväg o handla lite till maten & när vi ätit så blir de nog att gå ut igen! Man får ju passa på när det är väder.. Blir även att tvätta lite oxå, kanske mindre kul men rätt nödvändigt ibland ;) eller för det mesta!!

Nee fan nu ska jag ta o byta blöja på liam.. ha de gött! Byeeee

Slänger in ett par bilder :D







Måste ju även säga grattis igen till mina kära vänner Emelie & Ola som fick en sån fin flicka den 17 Maj! Lilla Noomi, såå söt!! Längtar tills jag får träffa henne!! <3





Kommentarer
Postat av: carina

Hejsan. Det är bra här förutom att jag är såå trött. Vilken söt badpojke du har!! :)

Fin rund mage har du oxå.. I bland saknar jag min bebis mage.



Ha det bra. :)

2010-05-25 @ 08:51:54
URL: http://misssericsson.blogg.se/
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

HEj fin mage.



En fråga..

Väntar också min andra..

Har du fått bristningar denna graviditet, fick du med första?



Kram

2010-05-25 @ 09:02:10
URL: http://salkert.se
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Okej, ja typ samma här, fick rätt många med dotter mitt på och under magen, nu kommer dom över,. :S



Oja, du med antar jag?

Har du tips mot klådan?

2010-05-25 @ 12:42:00
URL: http://salkert.se
Postat av: carina

Jag ska börja passa på att vila under dagen när Linus sover och Sebbe är på skolan. Kanske orkar med mig själv då.. När är det fastingen?

2010-05-25 @ 16:47:43
URL: http://misssericsson.blogg.se/
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Annars mår jag rätt bra, sammandragningar, förvärkar, ryggvärk, men sluppit kräkas denna gång. :D



Själv?`

2010-05-25 @ 19:30:52
URL: http://salkert.se
Postat av: Malin, 22 år Gravid v35

Ja visst vart de bra :)

ja gud vad mysigt och gutt det ska bli att mysa bebis :D

2010-05-26 @ 16:31:43
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Liza

Vad söt hon va lilla Noomi!!

Men din lille prins e ju så söt tycker ja ser så mysigt busig ut elr hur ja ska beskriva =)

kram på er

2010-06-08 @ 04:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0