Igår,idag & imörn

Igår börja vi dagen med att dra till karlstad för att köpa den nya vagnen :) Käkade även på mc donalds, o så när vi ska gå så upptäcker jag att min mobil är borta :O ? Frågar timmy om han sett den, då kläcker han att jaa jag såg den på brickan.. Åh smart tänkte jag då han precis vart o kastat allt som låg på brickan :S Så han fick snällt be personalen öppna de där skåpet så han fick rota i genom soperna efter mobilen.. Han hitta den rätt snabbt o lite små röd i ansiktet pep han ut där ifrån ;) haha jag bara stod o skratta åt han!

När vi kom till stan igen så for vi hem för o klä oss lite varmare då vi skulle möta Fam Malmström/Boberg på stadsbondgården där de var öppet hus!!

Väl där borta så fick barnen åka häst & vagn, och även traktor med vagn =)) Dom uppskattade det väldigt mkt tror jag då dom skratta o stojja som bara den! Var en trevlig stund där ute bland alla djur & den friska luften.. När de stängt så skildes vi åt.. Vi tog oss en promenad hem, o de var fan jobbigt.. Inte jobbigt på de sättet men fick ont i magen precis som håll, o de var allmänt tungt bara! Så de tog sin lilla tid, men hem kom vi!!

När vi kom hem började jag med maten & sen minns jag inte så värst mkt av vad vi gjorde.. Inte så mkt tror jag, tog de mest lugnt oså!

   

    (bilderna är klickbara)


Idag har vi bara haft en hemmadag med städning osv, grabben är sjuk med feber,snor & hosta!! Och ögonen rinner & varar endast på kvällarna :S För ögoninflammation kan de ju inte vara, för sist när prinsen hade de så vara de ju nonstop! Märkligt.. Men inget dagis blir de imörn iaf, vill inte riskera att de blir värre!  Gick in i v 34 idag oxå (33+0) 7 fucking veckor kvar!! Kaggen börjar se mer risig ut, dock har inte bristningarna blivit så mkt värre men dom kliar fruktansvärt mkt så kliar sönder dom :S Ärret ska vi inte ens snacka om hur mkt de kliar, riktigt jobbigt på kvällarna då jag mest sitter o de blir varmt där osv! gravklådan är tillbaka värre än värst oxå =(( Men men 7 veckor kvar, bara o vänta!! Här kommer de bilder på magen iaf





Imörn ska jag till mvc vid 09:00, linda ska med o passa liam så söt som hon är =) Sen kommer sara o alex upp oxå fast dom ska till bvc =) I think de vankas lunch oxå.. de gillas skarpt från både mej o bebis!! ;) Annars får vi se vad dagen har o erbjuda & beroende på hur liam mår!


nee nu orkar jag ej skriva mer så detta får duga!! ha de gött, uppdaterar säkert imörn om mvc osv! =) Byee




Kommentarer
Postat av: Jessica 20 & Gravid v39

Fiina magen :)



Nja dagarna kan väl gå fortare men det rullar på väldigt bra endå :) Det är ju så nära nu så man vet ju inte vad morgondagen för med sig :)



Men snart är han här i min famn och de ska bli så mysigt!!

2010-05-09 @ 22:59:12
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Postat av: Jessica 20 & Gravid v39

Jaa juste du skulle ju dit idag jag :) Hur gick det?

Jodå jag mår bra.. Lite trött idag men har inte gjort så mycket än så skulle jag hitta på något så kanske de släpper lite.. Men de blir nog en lugn dag hemma idag :) Måste ju passa på att njuta av de nu medans man kan :)

Kram

2010-05-10 @ 13:34:29
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år & Gravid v32

Ja jag är hemma och är utskriven.



Hon kommer nog få börja gå upp lite nu iaf, hon hade fått börja sitta lite nu i helgen. Hon kommer få vara kvar där fram till den dagen bebisen och hon åker hem. Hon kommer bli igångsatt om 4 veckor..

2010-05-10 @ 18:47:32
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Oj vad magen växer! :) 7 veckor går FORT, fortare än vad du anar ;) Ska vi ses i lekparken vid 15-16 tiden nån gång på torsdag? Då hinner Liam sova middag och vi hinner äta mat. Du får gärna höra med Sara med, om hon vill med.

2010-05-10 @ 22:18:32
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0