Bra dag!

Ja hitills känns denna dag otroligt bra! :) Vaknade och kände mej faktiskt utvilad, Noel vakna bara en gång inatt och åt sen somna han om! Liam sov hela natten, sköönt!

*Maxi har åter öppnat här istan igen efter takraset förra vintern, och det känns ju väldigt glädjande måste jag få säga! Älskar Maxi, har man tråkigt kan man ta en promenad dit och bara gå och strosa omkring osv! Och så gillar jag deras utbud samt priser!

Har ju haft tillfälliga maxi men då endast med matutbud som inte sträckte sej allt för långt men har ju gått att handla där iaf! :)

*Och sen ringde jag till polisen och dom hade öppet på lördag så jag kunde komma och hämta min älskade nyckelknippa då!

*Oså är det hockey ikväll och GULDET ska hem till Värmland igen.. Spännande spännande!!

*Solen lyser!

Allt är bara så bra just nu, och om en vecka åker vi upp till Gävle! :D MYSIGT!!

Nee nu är det nog dags att hänga tvätten och hoppas på att denna dag fortsätter kännas så här bra som nu!!

Have a nice sunny day <3


 


Kommentarer
Postat av: carina

Nu har jag börjat blogga igen.. Ska försöka vara duktig och uppdatera ofta.. :)

kram

2011-04-29 @ 07:36:46
URL: http://misssericsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad händer?? gått under jorden

2011-05-25 @ 19:18:02
Postat av: Anonym

time för update :)

2011-05-31 @ 21:08:56
Postat av: Anonym

det va ett tag sen här skärpning :)

2011-06-03 @ 08:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0