Lördag!

Yes lördag förmiddag nu då, nyss vart ut o slängt i lite tvätt i maskinerna!! När jag kommer till tvättstugan möts jag av en dam/kärring och så ser jag att de ligger tvätt i alla 4 maskiner samt att torkskåpet är igång, jag frågar då.. -Jaha tvättar du? och så blir jag så där osäker ifall jag satt upp fel dag men jag checkar och det är min tvätttid.. damen - Nej inte jag som tvättar tänkte sätta upp tvätttid,  men ska du tvätta länge? Kanske kan få tvätta under din sista timme?
Jag- ja det kan du få göra för jag ska bara tvätta upp detta så hänger jag det inne sen!

Hon blir väll glad och går därifrån, när jag väl står där och slänger ut tvätten som låg i maskinerna så slog det mej att det är nog visst hon som tvättar, för det första så där inne där hon stod där sätter man inte ens upp tvätttid, sen att hon fråga mej om hon fick tvätta under min sista timme för då ska hon säkert torka sin tvätt och tvätten som låg där kändes som de var såna kläder som hon klär sej i..  Hatar när folk inte kan hålla sej till sina egna tider och sen att hon antagligen stod och ljög mej rakt upp i ansiktet! :S bitch.... jaja men nu tvättar jag iaf så de löste sej ju iaf :)

Ska snart koka lite ris och äta rester från igår som består av kycklinggryta :) MUMS!!

När tvätten är klar ska vi göra oss ordning för en promenad, eventuellt ett besök till läkarn med noel igen då hans diarrer inte verkar vilja sluta! Men vi får se hur de ser ut den närmsta timmen lr 2!!

Ha en bra lördag allesammans <3


Kommentarer
Postat av: Riikka

Kul, att du kommit igång med bloggen igen! Hoppas att Noel mår bättre snart! //Riikka :)

2011-04-02 @ 20:06:00
URL: http://rickitickis.blogg.se/
Postat av: Michelle&AlexandersMamma<3

mohahhah

2011-04-03 @ 19:12:39
URL: http://saraboberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0