HoHo!

Ekar ju för fan här!!

Senast igår satt jag o fundera på ifall jag skulle ta bort bloggen men glömde sedan bort oså idag sitter jag o skriver i den ;)

Till veckan drar jag igång o jobbar, är ju bara tim vikarie så hade inte stora förhoppningar på att dom skulle ringa in mej.. Men attans va fel jag hade, fått jobb varje fredag i ett kök på dagis! Sen ringde hon igen o gav mej jobb, mån-ons-tors så blir 4 dagar till veckan dock ska jag vara med i barngrupperna då :D ! Känns såååå jefla gött.. bara hoppas de håller i sej så sen oxå!

Liam har börjat dagis igen efter sommarlovet, det uppskattades tror jag :) Noel börjar om ca 1 vecka, nervöst! Men tror han kommer gilla det, verkar så när jag/timmy är där o lämnar/hämtar liam.. Inge blyg alls, men det är ju så länge nån av oss är med ;) Ska bli kul sen o se hur det går o lämna honom!!

Har jag inge jobb den veckan så kommer jag skola in honom men jobbar jag får timmy ta det där.. Känns konstigt att han ska göra nått som egentligen jag ska göra.. Men han är ju trots allt pappa så man får väll dela med sej lite av uppgifterna som man har som förälder! Han är ju trots allt pappaledig och jag vill gärna inte tacka nej till jobb :) Men i vilket fall så löser det sej, inskolad ska han bli! :)

Annars då, händer la inte för mkt.. Imörn blir de en tur till Älskade Ikea med pappsen o syrran! Hoppas på att göra nått roligt fynd, dock är man ju inte stenrik men lite smått o gott kommer jag säkert hem med! Sen till kvällen blir de mys med film osv för min o systers del då karlarna ska iväg på galej i degerfors!! =))

Nej gott folk nu ska jag äta lite godis o sociala lite med Timmy!


Jo förresten.. En sak kan jag säga.. Att jag mår SÅ jävla bra! Mitt liv rullar verkligen på nu, allt känns rätt! har mina underbara vänner, min underbara familj o alla andra nära.. vad mer kan man önska?? <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0