Klockan på tok för mkt!

Ja den där klockan drar att iväg på kvällarna, ska ju egentligen ligga i sängen nu men i stället sitter jag här! Jaja så kan de bli ibland!

I helgen hade jag Underbara fam Boberg här på besök, var riktigt roligt!! Lille goa Michelle har vattenkopper så hoppas verkligen hon gnugga sej ordentligt mot liam så han & noel oxå får det så vi har det överstökat.. men endå hoppas jag inte att det blir nått av det, för blir de det så tar vi oss ej upp till gävle :(

Annars då, har inte så mkt att skriva!

har haft en mysdag med Noel idag här hemma.. På eftermiddagen kom Emelie & Ola en svänga på kaffe, dom hade slagit på stort o köpt munkar med sånt där vaniljklet i! Jävla va gött de var men väldigt sockrit..

Haha aaa noomi, åh sikken go onge hon är.. Sån härlig stil på golvet har hon.. Noels girlfriend de, tur han fick nån han med då storebror har michelle ;)

När vi fikat klart tog vi oss en tur med besöket över stan & sen till coop.. Handla lite småskit bara men skojj & komma ut lite, ruttnar ju av o bara sitta inne!!
Men imörn står de besök hejvilt på schemat!
Först kommer Frida & Oscar på besök, sen ska jag till snuten & hämta ut register bla bla så jag får skicka iväg det så jag får ett nytt som jag kan skicka in till komun!!

Har under ett par dagar kommit på att jag så gärna vill börja jobba lite smått, så min plan är att hoppa på vikariepoolen där jag jobba innan mammaledigheten & det vill säga inom förskola!
För nu har dom ju fått nattis här, så jag ska stå skriven att kunna jobba kvällar&helger o det var inga problem bara jag skickar in ett nytt registerutrdag för det får inte vara äldre än ett år! Så hoppas jag blir inringd nångång för Timmy har lovat o ställa upp med barnen om de så skulle behövas & varannan helg är jag ju barnledig!
 
Efter jag vart hos farbror blå så ska jag ta en rask promenix till emelie & ola, ta en god kopp kaffe & tjöte lite! Sen efter det så ska jag & linda ta en promenad upp till strand för o hälsa på Lina! Blir även där en god kopp kaffe.. & efter det ska jag hem till Karin & hälsa på, kan dock inte säga om det blir nått kaffe för vid denna tidpunkt jag ska dit så har jag nog redan druckit tillräckligt haha!

Efter jag vart där så går jag & noel hem till Timmy & Liam! Vi ska se svensk Maffia som vi gjort de senaste torsdagar då det gått, jag är vek & vågar inte se på såna där program själv för då kan jag ej sova sen.. :P

Började kolla på efterlyst förut men fick snabbt byta kanal för jag kände redan då hur jag börja inbilla mej saker att nån t.ex skulle hoppa in på min balkong o bryta upp dörren för att sen förgripa sej på mej.. nee usch nästan så jag inte ens kan skriva det utan att bli rädd :O Hahaha!! Mespropp ajg är, sover till o med me lampa på om nätterna när jag är själv, i köket! men de är bra för då blir man inte totalt bländad när man ska upp o värma välling mitt i natten/morgonen! :D

Men från det ena till det andra, ingen kamera har jag hemma än :( får den på freda då barnens faster kommer hit och ska spendera helgen här! Så kan ej bjuda på några bilder än!!

Nee fan om man ska försöka få sej lite sömn! Gossen sussar gott i sin säng & gud sovande barn finns de nå vackrare?? Barnen är ALLTID fina, men det är nått speciellt när dom sover <3

Ha de gött :)



2 härliga sommarbilder, ser verkligen imot kommande sommar som jag ska tillbringa med mina älskade gossar! 1,3 & 25 års kalas väntas :) + 8 till!! fy fan vi är 11 st som fyller i Juli :O & då är de bara släkt..
MYCKET tårta med andra ord, & det giller jag!


 


Kommentarer
Postat av: ThinaChelseaJason

När kikar ni upp nudå?????

2011-02-10 @ 15:06:52
URL: http://thinachelsea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0