Pirr pirr..

Ahh sååå jävla gött väder ute idag så de pirrar i hele kroppen på mej! :) Lovley!

Väntar på att lillsnörren ska vakna så jag kan dra på musik & börja städa lite!

Liam gick även till dagis idag, eller typ halva vägen! Imorse så glömde han nog det ena örat hemma för hörseln var inte alls lika bra som igår så då åkte han i vagnen! Men han protestera ju inte så var la skönt det, när vi kom till dagis så möttes vi av alla barn ute i korridoren.. Då sa fröken att dom skulle ta bussen upp till skogen, & gissa vem som sken upp som en sol när han fick höra "åka buss" haha gobiten då! <3


Sen i eftermiddag så ska timmy bjuda på mat, Blodpudding & Bacon blir det!! Jag tvinga han att smaka i fredas när jag gjorde iordning det till liam & han tyckte faktiskt om det.. Annars har han vart blodpuddingshatare & sagt att de är sååååå äckligt osv.. Så jag har alltid fått ätit de själv, men nu minsann har han ändrat uppfattning! :) Billigt, lättlagat & jävligt gött är det!
och så ska han visa sin nya tv o blueray spelar o allt var det var.. Fattar inte vad det är med killar o teknik.. Allt är såå WOOOOW när de kommer till teknikprylar??!

Och idag blir jag ett regnskydd rikare äntligen.. Har ju inget som passar till syskonvagnen sen jag tagit bort liggdelen så snälla sara köper med ett från e-tuna då dom har babyproffsen där! :) Så slapp jag ta mej till skåre för o köpa ett! Men får det ju inte förens på lörda men iaf ;)

Nee fan har väll egentligen inte så mkt o skriva..

Jo 2 saker måste jag få skriva som jag är så otroligt trött på

1. Folk som sitter o skriver dagarna ut & dagarna in hur mkt dom älskar deras barn, familjer osv osv.. Hallååå det är väll naturligt att man älskar sina barn, inget man behöver skriva dagligen för att folk ska förstå!

2. Denna jävla batningshysterin, ååhh jag är såååå tjock jag måste gå ner i vikt blablabla! Ja men vem fan bryr sej om du är tjock på facebook. blogg osv, gör nått åt det i stället för o sitta o skriva om det!!!?

ah nu fick ni veta det oxå, kanske mej det är fel på vad vet jag.. men en sak vet jag & det är att jag är otroligt less på o se allt sånt där överallt haha! :P

Bäst att sluta skriva nu annars kommer jag bara på fler saker som jag stör mej på ;)

Have a nice sunny day!!







Kommentarer
Postat av: Karin

Jag tog åt mig i punkt 2 där på din lista. Jag skriver om vikten, men jag försöker även göra nått åt det med :) Är det vårkänslor som spirar i din kropp måtro? :)

2011-02-02 @ 11:30:32
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Sara

kan hålla med dig om att nästan ALLA skriver hur mycket de älskar den ena o den andra hela tiden..men det där med bantingen så tycker jag att så länge man håller sig till sin blogg (där man skriver vad man själv vill) så gör det inget, men som du säger, facebook är lite väl överdrivet! :)



snygg vagnen va btw! :)

2011-02-02 @ 11:37:23
URL: http://onepiece.webblogg.se/
Postat av: Michelle&AlexandersMamma<3

Det är skit jobbigt när folk skriver så. är ju uppenbart att man som förelder älskar sitt/sina barn så varför behöva skriva de på fejjan miljoner gånger per dag :S och denna bantningshysteri är med skkit jobbig och alla som klagar om hur feta dom är osv.. uppmärksamhet?!

2011-02-03 @ 20:27:04
URL: http://saraboberg.com
Postat av: Linnea

Jag håller verkligen med dig om både vikten och att man skriver om sina barn hela tiden, en självklarhet att älska sin familj!

2011-02-06 @ 23:24:05
URL: http://linneaholmgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0