kallt..

Aaa usch idag var det kallt ute, jag som tyckte det var så skönt när plus graderna kom om man bortser från slasket då för de kvittar!! Men idag är det säkert 5 minus, visst det är inte jätte kallt men man vänjer sej fort med +graderna!! Jaja så länge det inte blir uppåt 17-20 minus så är jag nöjd!

Har precis kommit hem från lämning på dagis, ska göra mej lite frukost snart & sen får det bli en dusch! Funderar på att ta med mej Noel o gå ner på stan! Har lite ärenden att fixa, sen hitta jag en tröjja som jag är sugen på! Halva priset, de gillas!! :) Men samtidigt vill jag vänta med o shoppa tills imörn eftersom jag ska till e-tuna o det är större utbud av kläder men jag gillade denna tröjja så vette fan hur jag ska göra! Får gå dit o kolla på den igen så får ja ta beslutet då :D

Sen vid 2 ska jag hämta hem fisongen igen, resten av dagen vette tusan vad vi ska hitta på! Det enda jag har planerat i eftermiddag är att jag ska klippa mej.. Packa ska jag nog göra oxå & småstäda lite så man lämnar ett fint hem o sen få komma hem till ett fint hem!!!

Ah nee magen kurrar, får bli rostat bröd med salami & en stor mugg med varm oboy!


Have a nice day

Pssst, nu när jag tittar ut så har solen kommit! fan va härligt, då blir de inte så kallt! :D



Kommentarer
Postat av: Michelle&AlexandersMamma<3

haha velmaja ;) vart har du hittat tröjan nånstans? :D

ja imorn kommer du hihi härligt de :D hörs på telen sen pöss

2011-01-20 @ 10:37:32
URL: http://saraboberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0