Tisdag..!!

Ja dagarna bara flyger iväg, tyckte det bara var ett par dagar sen jag skrev men är nästan en vecka sen ;)

Hart vart o lämnat stora gossen på dagis, sen gick jag o Noel och handlade hem lite så det är gjort! Sen vi kom hem har jag suttit o nördat medans noel sovit & nu är han nymatad med gröt :) Själv ska jag ta mej en pan pizza o sen hoppa in i duschen så man blir lite fräsch!!

Vid 2 ska man hämta hem prinsen från dagis igen, tänkte då ta mej en promenad till station o kolla lite biljetter till e-tuna eftersom jag åker dit på freda :D Ska bli grymt skönt att lämna stan ett par dagar men kommer sakna mina gossar nått så grymt mkt =( Visst jag har inga problem att lämna bort dom ibland, men detta känns endå jobbigare.. Jag ska åka flera mil ifrån dom! Men men de kommer gå bra, dom ska ju vara med pappa så kul kommer dom att få :D Jag vet ju att Timmy klarar det så där har jag ju inget o vara orolig för iaf! <3

Har massa roliga helger att se fram i mot, denna helg e-tuna, helgen därefter ska jag & timmy ta med barnen till lek&buslandet.. Ska även se om de finns möjlighet för oss att sova kvar hos timmys mamma & om vi kan de o hon är ledig så ska hon få vara lite barnvakt på kvällen om hon vill så vi kan gå på bio.. Var grymt länge sen jag var på det så de känns skojj & första gången jag o timmy ska gå på bio under våra snart 4 år.. Eller ah skulle bli 4 år, vi är ju inget par längre ;)

Helgen där efter vankas det hockey, samt att fam Boberg kommer till stan :D Så då blir de massa lek o bus med barnen!! :D Skojj för dom!

Jag gillar att ha saker o göra, framför allt roliga saker :D

Annars då, denna vecka händer det inte så mkt.. Liam ska på dagis & jag ska på ett möte samt att håret ska klippas.. Det är väl de enda jag har planerat än så länge förutom resan till e-tuna på fredag då!!
Imörn kommer timmy o ska sova här, ska kolla lite film & umgås!! Skönt o ha nån att sova med ibland, så nedrans tomt i sängen förutom när jag har ongarna där då som knör ut mej ;) haha!
Och även skojj att umgås självklart! Är så skönt för vi kommer så himla bra överens nu & det gillar jag!!

Ni kanske tkr att vi gör väldigt mkt saker tillsammans för att längre inte vara ett par, men saken är den att vi trivs med att umgås med varann, vi har jävligt roligt tillsammans må jag säga.. Allt är på en annan nivå nu när vi inte umgås som ett par utan som kompisar!! Ibland är vissa saker bara menade för att ske...
& vad som än händer o sker i våra liv så kommer jag alltid älska timmy, han har gett mej nått som ingen annan nånsin kommer att ge mej & det är mina 2 prinsar!! Och han var min första riktiga & största kärlek <3

Nee usch vad jag babblar, men kändes skönt o skriva av sej lite :)

Nu ska jag ta o byta blöjja på noel för de stinker skit här ;) Ha en fortsatt bra dag!

Bjuder på lite gamla bilder bara för det :P

                                                  

 

                                

                                         Det sägs ju att gammal kärlek rostar aldrig <3


Kommentarer
Postat av: Sara

ååh, lek o buslandet!! :D

det är nog väääldigt kul där! ;)

2011-01-18 @ 11:54:39
URL: http://onepiece.webblogg.se/
Postat av: Riikka

Hej Angelica! Härligt att ni kan vara goda vänner! Det är så det ska vara! Då mår barnen era också bra! Kul o läsa din blogg ibland, så ofta du uppdaterar den ;) Du är välkommen o läsa min, om du har lust :P

2011-01-18 @ 12:19:46
URL: http://rickitickis.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

vilja härliga bilder:)

Postat av: Michelle&AlexandersMamma<3

halluu gummsan ska bli skit kul när du kommer skoj att vi träffas nu med så korta mellanrum :D

och till dig och timmy såhär är det ju när ja ska vara här och säga som ja tror och tycker haha ni är ju tillsammans men inte officiellt ;) det känns kanske bättre att ni lever som ni gör nu ni kommer bättre överens har inte samma krav på varandra och då funkar allt bättre för JAG vet att ni bägge älskar varandra och kommer alltid att göra och tur är ju det <3 jagä r glad att ni umgås och har de bra för är ni glada är era barn glada och då är alla glada haha ;) puss

2011-01-18 @ 20:17:55
URL: http://saraboberg.com
Postat av: Michelle&AlexandersMamma<3

haha ne ja vet ju att jag har rätt så väl känner ja er ;)



haha go du är de får pirra i magen din de är gullig det ;) såå mysigt och kul vi ska ha då :D:D hihi

2011-01-18 @ 20:34:17
URL: http://saraboberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0