Blogg torka!!

Kan man väll säga, men känner att jag inte har så där jätte mkt att skriva om! Eller ah det har jag väll egentligen men kanske inte så mkt som intresserar er...

Men kan väll börja med att tala om att min lille bebis inte är nån bebis längre, om ca 2,5 vecka fyller han 1 år..
Fattar inte alls vart tiden har tagit vägen, man säger att man ska ta vara mer på bebis tiden med barn nr 2 för man vet ju hur fort det gick med 1:an, men fan detta år har ju gått fortare än vad jag blinkar med ögonen :S Men självklart älskar jag ju att se bägge barn utvecklas och växa. Liam han fyller ju 3 år om en månad, tyckte liksom att jag fick han nyss!! Jaja snart är de dags för moppe osv om det ska fortsätta i denna takt ;)

Noel går allt fler steg om dagarna, ställer jag honom framför mej en bit bort så går han till mej men även idag så har han börjat gått mellan möbler.. :) Dock inte med för långa avstånd men han släpper ju själv nu.. Inom en väldigt snar framtid så har jag 2 huliganer att springa efter, puh! haha



But i love it <3









Till lite annat då.. Jag själv ska skriva in mej på AMS nu den 29/6 eller när de nu blir.. Då är jag med andra ord inte mammaledig längre :( :)
Blandade känslor, jag läääängtar verkligen ut i arbetslivet nu.. Känns som jag gjort mitt här hemma, även fast jag älskar att gå hemma med mina barn oxå.. Men ah, dagarna blir jävligt långa och uttråkade tyvärr! Kan ju inte alltid hitta på roliga saker, o de flesta jag känner jobbar så man har ju inte allt för många att umgås med heller :(

Sen gäller det ju att hitta ett jobb oxå, vikariepolen känns ju inte som ett säkert kort! Har åtminstonne fått in en ansökan till ett bageri som cafe biträde så får la se om man har turen med sej eller om nån annan blir lyckligt lottad! ;) Men jag ger inte upp, ett jobb ska jag ha! En bra ekonomi så vi kan bli husägare en vacker dag <3

Ett körkort ska nog fixas oxå nångång när jag har lust o råd ^^ Mkt jag vill göra, lite som blir gjort :/


aah nu står det still, vad ska jag skriva om??

Ska på studentfirande imörn av min kusin, ska bli trevligt & gött då jag antar det är tårta inblandat =D

På lördag åker vi på en liten minisemester på hemlig ort, åter tillbaka söndagkväll ^^ 

Sen på onsdag kommer min Älskade bror, hans tjej och deras otroligt söta dotter hit till krillehöla.. Ska fira midsommar ihop o ha de allmänt gott, dom stannar i 2 veckor!

Och om 3-4 veckor med denna vecka går timmy på semester i 4 veckor, sen pappaledig 4 veckor :D UNDERBART!!

Dock hoppas jag ju på att jag får ett jobb fortast möjligt så att han får känna på lite hur det är o vara hemma med bägge barn osv.. Så han kommer sköta inskolningen med Noel, och har jag möjlighet så kommer jag nog vara med nån dag oxå!! Spännande..  

Nee fan ni ser trams trams trams!!!!! tack o adjö


4 år den 22/6 <3<3  (om man inte räknar med vårt lilla break ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0